نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

عبادی پور:من بودم آلکنو را انتخاب نمی‌کردم|کوبیاک با خانواده اش هم ارتباط ندارد!

  • کد خبر: ۷۹۵۰۹
  • ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶
عبادی پور:من بودم آلکنو را انتخاب نمی‌کردم|کوبیاک با خانواده اش هم ارتباط ندارد!
بازیکن تیم ملی والیبال می گوید: من می‌دانستم با آلکنو نتیجه نمی‌گیریم، چون این مربی بازیکن‌های ایران را نمی‌شناخت.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، میلاد عبادی پور بازیکن خوب والیبال کشورمان که در رقابت‌های لیگ برتر مورد انتقاد برخی از کاربران فضای مجازی قرار گرفته بود درباره آن روز‌ها گفت: در مسابقات لیگ ملت‌ها یکسری فشار‌ها در فضای مجازی به من وارد شد. من واقعا مردم را مقصر نمی‌دانم، چون وقتی ما بازی‌ها را می‌بریم همین مردم می‌ریزند بیرون و خوشحالی می‌کنند پس وقتی هم می‌بازیم حق دارند ناراحت شوند، اما یکی دو گزارشگر که صفر درصد از والیبال امروزی نمی‌فهمند درباره بازیکن نظر می‌دهند، آن‌ها در جایگاهی نیستند که بخواهند درباره بازیکن یا سرمربی تیم نظر بدهند. گزارشگران لهستان، روسیه و ایتالیا را ببینید یا نه همین گزارشگر‌های کشتی خودمان را ببینید، یک روز بازیکن روزش نیست و مسابقه را واگذار می‌کند شما ببینید گزارشگر کشتی چه چیز‌هایی درباره ورزشکار می‌گوید. ما در والیبال بزرگتر از لئون و انگاپت نداریم، بازی اول ما در المپیک برابر لهستان لئون یکی از بدترین بازی‌های زندگی اش را کرد شما ببینید آیا گزارشگر لهستان چنین حرف‌هایی را درباره بازیکن شان زده است؟ البته باز هم این را می‌گویم من درباره یکی دو گزارشگر این را می‌گویم نه همه گزارشگران.
او درباره آلکنو گقت: آلکنو خیلی مربی بزرگی است و شما باید با او کار کنید تا متوجه شوید چقدر بزرگ است، اما آلکنو با تیم ملی روسیه بزرگ است. شرایط فیزیکی ما و یا اصلا مردم ایران با روسیه یکی نیست. دیدگاهی که آلکنو داشت آنهم درباره اینکه شرایط بازیکنان ایران مثل روسیه هستند کاملا اشتباه بود. من به آلکنو هم حق می‌دهم، چون مدت بسیار کمی با ایران کار کرد و مشخص است این جواب نمی‌دهد. تیم ملی ژاپن با یک مربی فرانسوی تقریبا ۵ سال کار کرد و مربی این تیم روی تاکتیک و سیستم آن‌ها کار کرد و در المپیک آن نتیجه‌ای که می‌خواستند را گرفتند.
عبادی پور در ادامه گفت: من می‌دانستم با آلکنو نتیجه نمی‌گیریم، چون این مربی بازیکن‌های ایران را نمی‌شناخت. اگر من در جایگاهی بودم که می‌توانستم تصمیم بگیرم یا قرارداد کولاکوویچ را تمدید می‌کردم و یا یک مربی ایرانی می‌گذاشتم. انتخاب مربی که هیچ شناختی از والیبال ایران ندارد و فقط ۳-۴ بازیکن را به اسم می‌شناخت درست نبود. من گفتم به آلکنو هم حق می‌دهم و او تقصیری ندارد و شرایط اینگونه بود.
او درباره حضور در لهستان و تیم اسکرا بلخاتوف گفت: تیم پی جی یکی از پرافتخارترین تیم‌های لهستان است، اما باید جلوی یکسری اتفاقات را از قبل جلوی گرفت گوگل یک مربی ۳۶ ساله است که تجربه روز‌های سخت را نداشت و آنالیزور بوده است. من به او هم حق می‌دهم، اما این اتفاق اصلا نباید می‌افتاد. نباید همه اتفاقات را به گردن مربی انداخت، چون همه از بازیکنان و مدیران می‌دانستند که او مربی کم تجربه‌ای است، مسئولان باشگاه یا این روز‌ها را باید قبول می‌کردند یا اینکه نباید قرارداد او را تمدید می‌کردند.
عبادی پور درباره علاقه مردم لهستان به والیبال هم گفت: مردم لهستان علاقه زیادی به والیبال دارند البته فوتبال محبوب‌ترین ورزش آنهاست. در کل مردم ورزش دوستی دارند و به نظرم برای والیبال شان برنامه ریزی خوبی دارند و دلیل تفاوت والیبال آن‌ها با بقیه کشور‌ها همین برنامه ریزی است که دارند. شما الان تیم ملی نوجوانان لهستان را در مسابقات دیدید که چقدر خوب بودند و قهرمان هم شند.
او درباره ازتباط با کوبیاک نیز گفت: خانواده کوبیاک هم با خود کوبیاک ارتباط ندارند (می خندد). من در باشگاه هم وقتی با دوستان لهستانی چه والیبالی چه غیر والیبالی از کوبیاک می‌پرسم متوجه می‌شوم که تقریبا هیچ کدام از آن‌ها با کوبیاک ارتباطی ندارند حتی خیلی از هم تیمی‌های خود کوبیاک هم مشخصا رابطه خاصی با او ندارند.
عباید پور درپایان درباره تیم والیبال شهرداری ارومیه هم گفت: هیچ اطلاعی درباره این روز‌های شهرداری ارومیه ندارم، اما ارومیه مهد والیبال است و نمی‌دانم چرا تا الان به قهرمانی نرسیده است البته همه چیز به قهرمانی نیست. این همه سال است که بهترین تیم‌ها را داشته و بهترین هزینه را کرده اند و همیشه جزو بهترین‌ها بوده است. صددرصد باید این تیم بالاخره به قهرمانی برسد، چون حقش است و بازیکنان خوبی هم دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->